جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان geme-music-movie...... و آدرس gameto00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





دانلود Windows XP SP3 x86 Integrated September 2013+SATA - ویندوز ایکس پی، سرویس پک سه همراه با جدیدترین آپدیت ها
(92/7/2) تغییرات:

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا ماه سپتامبر می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:30 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
دانلود Windows 8.1 Enterprise x86/x64 RTM Volume - ویندوز 8.1 اینترپرایز نسخه نهایی

ویندوز ۸٫۱ موسوم به ویندوز آبی توسط مایکروسافت به طور رسمی عرضه شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت می شوند. 

 


ادامه مطلب
[ سه شنبه 19 آذر 1392برچسب:, ] [ 15:23 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

بتمن: شهر آرخام – Batman: Arkham City Pc Game

| دانلود بازی بتمن: شهر آرخام – Batman: Arkham City برای کامپیوتر با لینک مستقیم |

| نسخه کرک شده، کم حجم شده و تست شده برای کامپیوتر در پارت‌های ۱ گیگا بایتی |

## دانلود نسخه کم حجم BlackBox بازی Batman: Arkham City با لینک مستقیم ##

 

بتمن: شهر آرخام   Batman: Arkham City

توضیحات بازی: یکی از برترین عناوین E3 امسال Batman: Arkham City بود و ما واقعاً تغییرات بزرگی را در دنباله این بازی نسبت به قبل مشاهده کردیم. اخیراً نمایشی از بازی پخش شده که ما شخصیت هایی مثل Catwoman ،Two Face و Joker را در آن مشاهده می کنیم. در ابتدا بازی، چند خلافکار را نشان می دهد که قصد باز کردن یک گاوصندوق را دارند. این خلافکارها لباس هایی عجیبی به تن دارند، طوریکه نصف لباس آن ها سالم و نصف دیگر آن به نظر سوخته است و ماسکی که به صورت هم دارند، همینطور است. یکی از آن ها می پرسد: "پس کی رئیس میاد؟" دیگری جواب می دهد: "به زودی" اما این رئیس چه کسی است؟ مسلماً با مشاهده این لباس ها معلوم است که آن ها افراد هاروی دنت (Harvey Dent) و یا همان Two Face هستند که نصف بدن و صورتش سوخته و نیمه دیگر آن سالم است. آن ها نگران این هستند که ممکن است هر لحظه Batman به آن ها حمله کند که ناگهان صدای شکسته شدن شیشه ای می آید و ما سایه صورت Batman را مشاهده می کنیم. اما در همان لحظه، صدای یک زن شنیده می شود و ما Catwoman را مشاهده می کنیم و از همین جا گیم پلی شروع می شود و شما باید در نقش Catwoman حساب خلافکارها را برسید. واقعاً نمی توان مبارزات Arkham City را از طریق نوشته شرح داد، چون وقتی با چشم هم آن را نگاه می کنید، باورش سخت است.

 


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 21:50 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود با لینک مستقیم + لینک کمکی

 

دانلود کلیپ فوق العاده دیدنی از پشت صحنه سریال پژمان

 

دانلود رایگان کلیپ فوق العاده جالب و دیدنی از پشت صحنه سریال پژمان ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا

 

(more…)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 21:41 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

قسمت بیستم و هفتم (پایان) اضافه شد

 

دانلود کامل سریال همه بچه های ما ، با کیفیت بالا

 

دانلود کامل سریال همه بچه های ما ، با کیفیت بالا و لینک مستقیم

بازیگران : ستاره اسکندری، امیر آقایی، اردلان شجاع‌کاوه، مارال فرجاد، اسماعیل سلطانیان، داود پورحسن، الهام پاوه‌نژاد، نسرین مقانلو، کیانوش گرامی، ثریا قاسمی، انوشیروان ارجمند

خلاصه داستان : این مجموعه اپیزودیک درباره زندگی زن و شوهر جوانی با نام فرزانه و امیر است که دچار حادثه ای می شوند و همین مسئله سبب بروز ناراحتی های روحی روانی در فرزانه می شود و امیر تلاش می کند تا به همسرش کمک کند.

 

(more…)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 21:39 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود با لینک مستقیم + لینک های کمکی

 

دانلود کلیپ فوق العاده دیدنی از پشت صحنه سریال مرد دوهزار چهره

 

دانلود رایگان کلیپ فوق العاده جالب و دیدنی از پشت صحنه سریال مرد دوهزار چهره ، با لینک مستقیم و کیفیت بالا

 

(more…)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 21:37 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

قسمت دهم اضافه شد

 

دانلود کامل سریال زمانی برای عاشقی با کیفیت بالا

 

دانلود کامل سریال زمانی برای عاشقی با کیفیت بالا با لینک مستقیم

بازیگران : فرهاد قائمیان ،رضا رویگری،نفیسه روشن، عنایت شفیعی ،علیرضا اوسیوند،حمید ابراهیمی، نصرت میرعظیمی،کاظم هژیرآزاد،احمد علامه دهر،محمود مقامی ، زهره حمیدی ، امین ایمانی، ابوالفضل همراه ، امیر کاظمی ، زهرا سعیدی ، لیلا بلوکات ، سعیده عرب

خلاصه داستان : این سریال روایتگر حاج مرتضی(فرهاد قائمیان)، بازاری خوشنامی ست که یک اتفاق ناخواسته زندگی او را از این رو به آن رو می کند.او تصمیم می گیرد به حال و هوایی که سالها از آن غفلت کرده ، باز گردد.

 

(more…)


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 21:34 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

قسمت بیستم و دوم اضافه شد

 

دانلود کامل سریال بچه های نسبتا بد با کیفیت بالا

 

دانلود کامل سریال بچه های نسبتا بد با کیفیت بالا و لینک مستقیم . محصول سال ۹۲ از شبکه اول سیما

بازیگران : میلاد کی‌مرام ، حمید گودرزی ، یوسف تیموری ، علی طباطبایی ، اشکان خطیبی ، سینا رازانی ، مجید مشیری ، شهرزاد کمال‌زاده ، مهرانه مهین‌ترابی ، پرویز پورحسینی ، محمد مطیع ، آیدا فقیه‌زاده

کارگردان : سیروس مقدم

خلاصه داستان : داستان این سریال که به قلم پیمان عباسی است، روایت چهار جوان خلافکار است که خودروی حامل یک گاو صندوق را به سرقت می‌برند. در داخل این صندوق ۲ هزار سکه بهار آزادی وجود دارد که به همت یک موسسه خیریه و برای اهدا به زوج‌های نیازمند فراهم شده است، اما با سرقت این سکه‌ها، موسسه خیریه دچار بحران می‌شود.

 

(more…)

 

ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 21:30 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
Untold History: Descendant of the Sun – یک بازی زیبا به سبک HOG می باشد. در این بازی به مقابله با اهریمینان باستانی پرداخته و سرنوشت واقعی خود را از دل این دنیای وصف ناپذیر بازخواهید یافت. دنیای کودکی را با این تصور که یتیم بوده اید گذراندید تا آن شب اسرار آمیز ، آن مرد شگفت انگیز با ظاهر عجیب و غریبش ، پرده از اسراری بزرگ برداشت.آری ، آن کودک یتیم فرستاده ی افسانه ای خورشید پر فروغ بوده است.اکنون مسئولیتی بزرگ به دوش دارید.در یک ماجراجویی پر مخاطره باید اهریمنان خبیث را از میان بردارید و در روند جذاب بازی حقایق هرچه بیشتری از زندگی خود را خواهید فهمید.در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود و تصاویری از این بازی زیبا را مشاهده نمایید.  
 

Untold Cover دانلود بازی Untold History: Descendant of the Sun برای PC


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 14:27 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

بازی Le Tour De France ساخته شده توسط کمپانی Cyanide و عرضه شده بوسیله کمپانی Focus Home Interactive می باشد. این یک بازی شبیه سازی دوچرخه سواری می باشد که هر ساله نسخه ی جدیدی از آن عرضه می شود. هر ساله تغییرات و بهبودهای جدیدی در این بازی اضافه می شود تا صدها هزار گیمر طرفدار این سبک از بازی را از خود راضی نگه دارد. این بازی از سال ۲۰۱۱ به بعد برای کنسول ها نیز عرضه شد. تفاوت عمده ای که در نسخه ی کامپیوتر و کنسول وجود دارد این است که در کامپیوتر شما تنها قابلیت رهبری و مدیریت دوچرخه سواران را دارید در حالی که در نسخه ی کنسول آن می توانید خود یکی از دوچرخه سواران باشید. همراه با حرفه ای ترین های جهان پا بزنید و در رقابتی حرفه ای خود را بیازمایید!

Pro Cycling Manager 2013 PC-CPY

 

Pro Cycling Manager 2013 cpy cover دانلود بازی Pro Cycling Manager 2013 برای PC


ادامه مطلب
[ یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:, ] [ 14:21 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

داستان بازی ادامه Saints Row The Third است.جایی که شما دیگر یک گانگستر یا یک هنر پیشه نیستید بلکه شما اکنون رئیس جمهور آمریکا هستید. آقای Scott Phillips کارگردان بازی در این باره می گوید:”شما گانگتسر و هنر پیشه بودید.خوب اکنون باید چی کار کنیم؟آیا همین قضیه را ادامه بدهیم.خیر،ما دنبال چیز جدید تری هستیم پس رفتیم سراغ تبدیل شدن به یک رئیس جمهور". البته این رئیس جمهوری زیاد برای شما خوش شانسی نمی آورد.

 

:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی های کامپوتر 


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:57 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

%287%29 دانلود بازی 007 James Bond 007 Quantum of Solace

توضیحات: امروز برای شما دوستان بازی بسیار زیبا و هیجان انگیز ۰۰۷ James Bond 007 Quantum of Solace را تهیه کرده ایم ، این بازی که بر اساس فیلم ذره ای آرامش از سری فیلم های ۰۰۷ توسط کمپانی پرآوازه و بسیار مشهور Activision برای پلتفرم PC منتشر شده است ، همزمان این بازی نیز بر روی پلتفرم هایی همچون PlayStation 2, PlayStation 3, Xbox 360, Windows, Wii and Nintendo DS تولید شد که نشان از آن دارد که Activison مثل همیشه دل همه گیمری را با تولید بازی ها برای تمامی کنسول های بازی شاد می کند فیلم ذره ای آرامش همانند شماره قبلی خود یعنی کازینو رویال از فروش و طرفدار زیادی برخوردار شد و سازندگان بازی را مجاب به ساخت یک بازی با همین نام و سبک کرد ، بازی James Bond 007 Quantum of Solace یک بازی بسیار هیجان انگیز و زیباست که شما همانند داستان فیلم بازی را جلو می برید ، گویی که خود در نقش مامور ۰۰۷ هستید که امیدواریم از این بازی زیبا و جذاب لذت ببرید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:28 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

%20%281%29 دانلود بازی flash point red river

توضیحات: Operation Flashpoint Red River عنوان جدیدترین بازی شوتر منتشر شده در ۲۰ آپریل سال ۲۰۱۱ میلادی می باشد. کمپانی سازنده این بازی Codemasters می باشد که انتشار آن را نیز خود بر عهده گرفت. بین افغانستان و چین و در دره هایی از تاجیکستان یک جبهه خونین علیه مردم توسط ارتش آزادی بخش – جنگجویان چریکی و سپاهیان تفنگدار آمریکا به راه افتاده است. شما و تیم خود می توانید متفاوت باشید. این سربازان سربازانی نیستند که با  گرانترین اسلحه ها  و شجاعت تمام در میدان جنگ حضور یابند !!! این ویژگی به هیچ عنوان هوشمندانه نیست. گرافیک خیره کننده این بازی حرفی برای نقد ما باقی نمی گذارد چرا که شاهد یکی از برترین گرافیکی ترین بازی های سال ۲۰۱۱ هستیم. قطعا ژانر این بازی یکی از پر طرفدارترین سبک هاست که آمار این گفته را ثابت می کند.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:25 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

%281%29 دانلود بازی Arcania Gothic 4

توضیحات: بازی Arcania Gothic 4 یک بازی اکشن نقش آفرینی و در دید سوم شخص و به حالت اکشن شمشیرزنی می باشد. سازنده ی این بازی کمپانی Spellbound بوده و نشر آن به عهده ی کمپانی DreamCatcher Interactive بوده است.سبک این بازی سوم شخص اکشن نقش آفرینی است و برای پلتفرم های PC و PS3 و Xbox 360 عرضه شده است.میانگین سنی بازی ۱۸ سال به بالا و میانگینن امتیازات آن هم ۷/۱۰ می باشد.تیم ارم دانلود امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا لذت کافی را ببرید.در ادامه توجه شما را به چند عکس از محیط و گیم پلی بازی جلب می کنیم.

 

اشتراک گذاری

 

ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:24 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

%20%281%29 دانلود بازی FRONTLINES FUEL OF WAR

توضیحات: در این پست از وب سایت ارم دانلود یک بازی بسیار جذاب و زیبابرای شما کاربران عزیز آماده دانلود نموده ایم. Frontlines: Fuel of War : بازی اکشن اول شخص زیبای سال ۲۰۰۸ که با تبلیغات وسیعی که کمپانی THQ پیش از عرضه بر روی آن کرده بود، تمامی علاقمندان به بازی های اکشن منتظر عرضه آن بودند . بازی در دنیای آینده زمانی که بحران عظیم انرژی و مسائل مربوط به آن دنیا را فراگرفته و نابودی زمین، فقر و رکود اقتصادی از عواقب آن است . بازیکننده نقش یک سرباز تمام حرفه ای ارتش را بر عهده دارد که با فیلم نامه و گرافیک سینمایی بازی، شما را در تمام مدت بازی معطوف خود می کند . در بازی FRONTLINES FUEL OF WAR شما با دشمنانی عادی سروکار ندارید که به راحتی آنها را بکشید ، بلکه دشمنان در این بازی زیبا دارای هوش مصنوعی بسیار بالایی هستند و در کمتر بازی ای چنین دشمنانی را خواهید یافت…


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:22 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> TimeLines Assault on America

 

بازی TimeLines Assault on America بازیی در سبک استراتژیکی با موضوع جنگ جهانی دوم می باشد که توسط کمپانی Strategy First برای PC منتشر شده است. بازی در سال ۱۹۴۲ و در هنگام خودکشی هیتلر آغاز میشود. وقتی سرویسهای oss دفتر آمریکا از یک جمله غریب الوقوع توسط رایش سوم آلمان با خبر میشود چاره ای جز پاسخگویی و دفاع نیست. آمریکا قصد حمله به آلمان را دارد و نیروهای شوروی نیز وارد جنگ شده اند اما آلمان چالشهایی در پیش روی دارد. محیطی سه بعدی، حضور کشورهای جنگ جهانی دوم و همچنین سلاح های کارآمدی که باعث افزایش قدرت تیم شما و جذابیت بازی خواهد شد.
سیستم مورد نیاز:

OS : Windows Vista/7/8
Processor : Intel Core 2 Duo @ 2.0 Ghz / AMD Athlon 64 X2 4200
Memory : 4 GB RAM
Graphics : nVidia GeForce 8600 / ATI Radeon HD 4670
DirectX: 9.0c 
Hard Drive : 5GB available space

PASSWORD: www.bazikids.com

تصاویری از محیط بازی: (جهت بزرگنمایی بر روی تصاویر کلیک کنید)

دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> TimeLines Assault on America
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> TimeLines Assault on America
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> TimeLines Assault on America
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> TimeLines Assault on America
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> TimeLines Assault on America
دانلود <a href="http://bazikids.com" >نسخه</a> <a href="http://bazikids.com" >فشرده</a> <a href="http://bazikids.com" >بازی</a> TimeLines Assault on America

 

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 22:9 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود فیلم ایرانی بوسیدن روی ماه با لینک مستقیم

فیلم بوسیدن روی ماه با کیفیت عالی DVD

دانلود فیلم بوسیدن روی ماه

دانلود فیلم بوسیدن روی ماه با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : فیلم لاور

موضوع (ژانر) : اجتماعی

فرمت : mkv

حجم : 750 مگابایت

مدت زمان: 100 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : همایون اسعدیان


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 19:2 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود مجموعه عقاید یک آکتور سینما با لینک مستقیم

فیلم عقاید یک آکتور سینما با کیفیت عالی DVD

قسمت پنجم و ششم اضافه شد

دانلود مجموعه عقاید یک آکتور سینما

دانلود مجموعه عقاید یک آکتور سینما با کیفیت خوب و لینک مستقیم

منتشر کننده ی فایل : فیلم لاور

موضوع (ژانر) : سرگرمی

فرمت : mp4

حجم : 160 مگابایت

مدت زمان: 90 دقیقه

محصول : ایران

سال ساخت : 1392

کارگردان : منیژه حکمت


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 18:50 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]


|دانلود فیلم Ghost Shark 2013 با لینک مستقیم|

 

ghost shark دانلود فیلم Ghost Shark 2013

 

ژانر : ترسناک
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : BluRay 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 650 مگابایت
امتیاز : 3.4/10
کارگردان : Griff Furst
بازیگران : Mackenzie Rosman, Dave Randolph-Mayhem Davis, Sloane Coe
بعد از یک پارتی کنار ساحل یک دختر دبیرستانی ناپدید شد. یک روز بعد دست قطع شده اش را در ساحل پیدا کردند. با شکار یک کوسه سفید بزرگ توسط یک کاپیتان دریایی او به عنوان یک قهرمان شناخته شد ولی بعد ها فهمیدند که این قتل کار کوسه نبوده …

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:30 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم Young High and Dead 2013 با لینک مستقیم|

 

Young HIgh and Dead دانلود فیلم Young High and Dead 2013

 

ژانر : ترسناک , هیجانی
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : WEBRip 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 650 مگابایت
امتیاز : 6.0/10
کارگردان : Luke Brady, Jonathan Brady
بازیگران : Hannah Tointon, Louisa Lytton, Philip Barantini
چند دوست برای خوش گذرانی و کشیدن مواد به خانه ای جنگلی می روند ولی خوشی آنها به زودی با یافتن قبر یک کودک محلی به شبی ترسناک و آشفته تبدیل می شود …

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:29 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم Bloody Homecoming 2012 با لینک مستقیم|

 

bh دانلود فیلم Bloody Homecoming 2012

 

ژانر : ترسناک
تاریخ انتشار : 2012
کیفیت : WEB-DL 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 600 مگابایت
امتیاز : 3.8/10
کارگردان : Brian C. Weed
بازیگران : Jim Tavaré, Rae Latt, Lexi Giovagnoli
طی یک واقعه دلخراش در جشن رقص سه سال پیش ، یک دانش آموز به طرز فجیعی کشته شد. حالا چند دوست سال آخری که کم کم به سالگرد جشن نزدیک می شوند به شدت از آن هراس دارند که در همین میان گذشته ها ب هسراغشان می آید …

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:28 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم Fresh Meat 2012 با لینک مستقیم|

 

FreshMeat دانلود فیلم Fresh Meat 2012

 

ژانر : کمدی , ترسناک
تاریخ انتشار : 2012
کیفیت : DVDRip
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 400 مگابایت
امتیاز : 5.4/10
کارگردان : Danny Mulheron
بازیگران : Temuera Morrison, Nicola Kawana, Hanna Tevita
یک گروه تبهکاری نچندان موفق خانواده ای معمولی را برای اخاذی گروگان می گیرند ولی اصلا خبر ندارند که اعضای این خانواده آدم خوار هستند !

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:26 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]


|دانلود فیلم Revolutionary Road 2008 با لینک مستقیم|

 

revolutionary road movie poster دانلود فیلم Revolutionary Road 2008

 

ژانر : درام , رمانتیک
تاریخ انتشار : 2008
کیفیت : BluRay 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم :
امتیاز : 7.3/10
کارگردان : Sam Mendes
بازیگران : Leonardo DiCaprio, Kate Winslet, Christopher Fitzgerald
داستان این کتاب به زندگی یک زوج خوشبخت برمی گردد که در ایالت کانکتیکات زندگی می کنند که زمان آن به سال های ۱۹۵۰ برمی گردد… این زوج خوشحال در این داستان به تدریج احساس می کنند که در دنیای ازدواج گیر افتاده اند و آن شادابی و خوشحالی که به دنبال آن بوده اند دیگر وجود خارجی ندارد…

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:25 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم The Descent 2005 با لینک مستقیم|

 

descent ver3 xlg دانلود فیلم The Descent 2005

 

ژانر : ماجراجویی , ترسناک
تاریخ انتشار : 2005
کیفیت : bluRay 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 700 مگابایت
امتیاز : 7.2/10
کارگردان : Neil Marshall
بازیگران : Shauna Macdonald, Natalie Mendoza, Alex Reid
زنی که در حادثه ای رانندگی بچه اش را از دست داده به همراه چند دوست خود که همگی دختر هستند برای ماجراجویی به غاری می روند و …

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:24 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]


|دانلود فیلم The Taking 2013 با لینک مستقیم|

 

Taking دانلود فیلم The Taking 2013

 

ژانر : هیجانی , ترسناک
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : BluRay 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 550 مگابایت
امتیاز : 3.2/10
کارگردان : Cezil Reed, Lydelle Jackson
بازیگران : John Halas, Alana Jackler, Lynnette Gaza
دو غریبه که به طور اتفاقی وارد خانه ای شدند حالا باید از دست این خانواده مرموز که میخواهند غریبه ها را قربانی شیطان کنند فرار کنند


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:22 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]


|دانلود فیلم The Last Days on Mars 2013 با لینک مستقیم|

 

last days on mars دانلود فیلم The Last Days on Mars 2013

 

ژانر : اکشن , تخیلی , درام
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : WEB-DL 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 650 مگابایت
امتیاز : 6.0/10
کارگردان : Ruairi Robinson
بازیگران : Liev Schreiber, Romola Garai, Elias Koteas
گروهی از فضانوردان در حالی که مشغول جمع کردن نمونه از کره ی مریخ هستند یکی یکی در یک نیروی اسرارآمیز و وحشتناک از بین می روند …

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:21 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم هندی Satyagraha 2013 با لینک مستقیم|

 

ADAAA دانلود فیلم هندی Satyagraha 2013

 

ژانر : درام
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : DVDRip 720p
زبان : هندی
فرمت : mkv
حجم : 900 مگابایت
امتیاز : 6.7/10
کارگردان : Prakash Jha
بازیگران : Amitabh Bachchan, Kareena Kapoor, Ajay Devgn
ساتیاراگا داستان پسری است که در آرزوی داشتن پدر است. داستان پدری است به خاطر پسر گمشده‌اش غمگین است. داستان زن جوانی است به سختی با زندگی‌ای که در آن عشق فراموش شده می‌جنگد …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:16 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم You Cant Kill Stephen King 2012 با لینک مستقیم|

 

You Cant Kill Stephen King poster دانلود فیلم You Cant Kill Stephen King 2012

 

ژانر : اکشن , ترسناک
تاریخ انتشار : 2012
کیفیت : BluRay 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 600 مگابایت
امتیاز : 3.9/10
کارگردان : Ronnie Khalil, Monroe Mann
بازیگران : Monroe Mann, Ronnie Khalil, Crystal Arnette
چند دختر برای خوش گذرانی به یک درچه طبیعی می روند. انجا جایی است که نویسنده داستان های ترسناک یعنی ستفان کینگ زندگی می کند. با رخ دادن یک سری اتفاقات مرموز دختر ها تک تک کشته می شوند …

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:12 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]


|دانلود فیلم Paranoia 2013 با لینک مستقیم|

 

paranoia دانلود فیلم Paranoia 2013

 

ژانر : درام ، هیجانی
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : BluRay 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 700 مگابایت
امتیاز : 4.8
کارگردان : Robert Luketic
بازیگران : Liam Hemsworth, Gary Oldman, Harrison Ford
خلاصه فیلم : جوانی موفق و آینده دار به نام آدام، در میان دعوای دو ملیونر پر نفوذ قرار می گیرد که هر کدام اداره یک شرکت مهم و استراتژیک را برعهده دارد. اما بزودی وضعیت از این هم وخیم تر شده و آدام حالا وظیفه جاسوسی از طرفین را هم عهده دار می شود که …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:8 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم Art of Darkness 2012 با لینک مستقیم|

 

art of darkness دانلود فیلم Art of Darkness 2012

 

ژانر : ترسناک
تاریخ انتشار : 2012
کیفیت : BluRay 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 600 مگابایت
امتیاز : 5.5
کارگردان : Steve Laurence
بازیگران : Emily Baxter, Martin Laurence, Ryan Elliott
خلاصه فیلم : دختری جوان توسط یک قاتل روانی اسیر شده است و قرار است قربانی نقاشی خونین او شود …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:7 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم Hello Herman 2012 با لینک مستقیم|

 

hello herman ver2 xlg دانلود فیلم Hello Herman 2012

 

ژانر : درام
تاریخ انتشار : 2012
کیفیت : BluRay 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 600 مگابایت
امتیاز : 4.9
کارگردان : Michelle Danner
بازیگران : Norman Reedus, Garrett Backstrom, Martha Higareda
خلاصه فیلم : در آینده ای نچندان دور در امریکا ، هرمن 16 ساله تصمیم مهمی می گیرد. او وارد مدرسه ای میشود و در انجا 31 دانش آموز ، 2 معلم و یک افسر پلیس را به قتل می رساند. قبل از این اقدام او ایمیلی حاوی صحنه های تیر اندازی به مردم که توسط خودش گرفته شده را به ژونالیست مورد علاقه اش ارسال می کند که …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:5 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم Cult 2013 با لینک مستقیم|

 

poster 01 دانلود فیلم Cult 2013

 

ژانر : ترسناک
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : BluRay 720p
زبان : ژاپنی
فرمت : mkv
حجم : 600 مگابایت
امتیاز : 5
کارگردان : Kôji Shiraishi
بازیگران : Yû Abiru, Mari Iriki, Mayuko Iwasa
خلاصه فیلم :تلویزیون برنامه ای را نشان می دهد که عده ای می خواهند در مورد یک واقعه احضار ارواح تحقیق کنند.یک جن گیر خبره که این را در تلویسون میبیند می داند خانواده ای که مورد تحقیق هستند توسط شیطانی بسیار خبیث تسخیر شده اند بهمین خاطر …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:3 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]


|دانلود فیلم The Deadly Game 2013 با لینک مستقیم|

 

deadly game DVD cover 722x1024 دانلود فیلم The Deadly Game 2013

 

ژانر : هیجانی ، جنایی
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : DVDRip
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 350 مگابایت
امتیاز : 5.3
کارگردان : George Isaac
بازیگران : Toby Stephens, Rufus Sewell, Mark Badham
خلاصه فیلم :یک دزد خورده گار در یک بازی خطرناک تعقیب و گریز میان یک پلیس خبره و یک گانگستر معروف لندنی گیر افتاده …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:2 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم The Dead Inside 2013 با لینک مستقیم|

 

the dead inside دانلود فیلم The Dead Inside 2013

 

ژانر : اکشن , تخیلی , ترسناک
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : DVDRip
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 500 مگابایت
امتیاز : 5.0/10
کارگردان : Andrew Gilbert
بازیگران : Luke Hobson, Nicky Paul Barton, Roger Fowler
گروهی از جوانان برای تعطیلات آخر هفته بیرون رفته اند. همه چیز خوب است و کسی فکر نمی کند مشکلی پیش بیاد ولی به دلیل اتفاقی نامعلوم مردگان زنده شده و در زمین به راه می افتند و هرچه سر راهشان است نابود می کنند …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:58 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

دانلود نرم افزار افرا 5.0   مشاهده شبکه های ماهواره ای فارسی تلویزیون آنلاین

.

توسط نرم افزار افرا شما می توانید تمام شبکه های استانی و سراسری تلویزیون،شبکه های ماهواره ای، شبکه های جدید دیجیتال، ملی، زیارتگاه ها و رادیو های استانی و ملی را از طریق اینترنت مشاهده کنید. همچنین شما میتوانید شبکه های دلخواه خود را با وارد کردن نشانی در این برنامه نمایش دهید. شما هم اکنون می توانید نرم افزار افرا - تلویزیون آنلاین را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

.

برخی امکانات نرم افزار افرا نسخه ۵.۰ تلویزیون آنلاین:

پخش آنلاین:
-      پخش آنلاین تمام شبکه های سراسری و استانی
-      پخش تمام رادیو های سراسری و استانی
-      پخش آنلاین شبکه های مذهبی
-      پخش آنلاین شبکه های دیجیتال
-      امکان اضافه کردن شبکه به صورت دستی
-      پخش آنلاین شبکه های ماهواره ای
 
دانشنامه:

-      اسامی نامهای فارسی به همراه معنی
-      دفترچه تلفن پیشرفته
-      خطاهای مودم
-      تلفن های ضروری
-      نمایش کد شهر ها و کشور ها
-      فرهنگ لغت
-      پلاک خودرو های ایران
-      ماشین حساب
-      کرک اینترنت دانلود منیجر

 
سرگرمی:
-       فال حافظ
-      لطیفه های جذاب
-      ترفندستان
-      بازی دوز دو نفره
-      بازی اعداد
-      بازی توپ
 
کاربردی ویندوز:
-      قفل فایل های مهم
-      مخفی کردن درایو های ویندوز
-      حذف همیشگی فایل ها
-      مدیریت دانلود
-      ساخت پسورد های پیچیده تا ۶۰ کاراکتر
-      مرورگر ساده و فارسی
-      ساخت اکانت ویندوز
-      پخش فایل های صوتی و تصویری
-      اجرای نرم افزار های کاربردی ویندوز
-      رمز گزاری متن
-      خاموش کردن کامپیوتر از طریق نرم افزار
 
امکانات آنلاین:
-      فال روزانه به صورت آنلاین
-      فتوشاپ آنلاین کاملا پیشرفته
-      فرهنگ لغت آنلاین کاملا پیشرفته
-      نمایش ای پی کاربر
-      ارسال پیام به برنامه نویس از طریق نرم افزار
-      چت کردن با برنامه نویس از طریق یاهو مسنجر
-      چت کردن با برنامه نویس از طریق نرم افزار
-      تست اتصال به اینترنت
 
یاهو مسنجر:
-      چک کردن وضعیت افراد در یاهو مسنجر
-      یافتن آیدی های یاهو مسنجر لاگین شده در ویندوز
-      ساخت نام های زیبا برای ای دی یاهو
-      تغییر استاتوس یاهو مسنجر
 

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:57 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم Shadow on the Mesa 2013 با لینک مستقیم|

 

ibpxBj5K6H1LWn دانلود فیلم Shadow on the Mesa 2013

 

ژانر : وسترن
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : WEB-DL 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 575 مگابایت
امتیاز : 7.0/10
کارگردان : David S. Cass Sr.
بازیگران : Wes Brown, Kevin Sorbo, Gail O’Grady
وس راولینگ یکی از بهترین شکارچیان انسان در غرب وحشی است. ناگهان متوجه می شود که مادرش کشته شده و مسئول قتل او آزادانه می گردد برای همین به دنبال قاتل راه می افتد تا انتقام بگیرد ولی متوجه می شود که …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:57 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود Virtual CloneDrive 5.4.7.0 Final نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

دانلود Virtual CloneDrive

نرم افزار ساخت درایو مجازی

 

CloneDrive 5.4.7.0 نرم افزار برای ساخت درایو مجازی میباشد و به عنوان سی دی و دی وی دی فیزیکی عمل می کند. فایل های تصویری تولید شده با CloneDVD یا CloneCD می تواند بر روی یک درایو مجازی از هاردیسک و یا یک درایو شبکه نصب شود و مثل یک درایو سی دی و دی وی دی عمل کند.
احتمالا بهترین نرم افزار درایو مجازی را میتوان برنامه CloneDrive نام برد, این برنامه این امکان را به شما خواد داد تا شما به عنوان درایو مجازی از آن اشتفاده کنید. برنامه Virtual CloneDrive از تمام فرمت های تصویری رایج مانند BIN و ISO پشتیبانی می کند و به طور همزمان می تواند ۸ درایو مجازی را ایجاد کند. این نرم افزار کاملا رایگان میباشد.هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار virtual CloneDrive را از سایت یاس دانلود درسافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:55 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم The Devil’s Rock 2011 با لینک مستقیم|

 

devilsrock110811 دانلود فیلم The Devil’s Rock 2011

 

ژانر : فانتزی , ترسناک , هیجانی
تاریخ انتشار : 2011
کیفیت : BluRay 720p
زبان : انگلیسی
فرمت : mp4
حجم : 700 مگابایت
امتیاز : 5.5/10
کارگردان : Paul Campion
بازیگران : Craig Hall, Matthew Sunderland, Gina Varela
در استانه جنگ ، دو کماندو آلمانی برای تخریب دشمنان خود از یک کانال رد می شوند که در انجا متوجه نیروهای شیطانی می شوند و …

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:56 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم Enders Game 2013 با لینک مستقیم|

 

enders game boycott دانلود فیلم Enders Game 2013

 

ژانر : اکشن , ماجراجویی , تخیلی
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : NewTS
زبان : انگلیسی
فرمت : mkv
حجم : 450 مگابایت
امتیاز : 7.2/10
کارگردان : Gavin Hood
بازیگران : Harrison Ford, Asa Butterfield, Hailee Steinfeld
داستان فیلم در مورد حمله ی بیگانگان به زمین است ، ۷۰ سال پس از دومین جنگ میان انسان ها و بیگانگان ، اندرو که کودکی استثنایی است به مدرسه ای پیشرفته در فضا ارسال شده تا تعلیم ببیند که از زمین در مقابل حمله ی بیگانگان در آینده حفاظت کند و … .


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:55 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود کلیپ تصویری نوحه و مداحی کریمی محرم 92   چیذر   دهه اول

 

دانلود کلیپ تصویری نوحه و مداحی کریمی محرم ۹۲

 هیات رایت العباس (ع) شمیرانات چیذر امام زاده علی اکبر (ع)

شب تاسوعای حسینی (نهم) اضافه شد …

 

ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری آقا اباعبدالله الحسین و ماه محرم به تمامی‌‌ کاربران عزیز،مجموعه کلیپ تصویری نوحه و مداحی حاج محمود کریمی مداح اهل بیت که در شب های محرم ۹۲ (دهه اول) در هیات رایه العباس (ع) شمیرانات چیذر امام زاده علی اکبر (ع) برگزار شده را به صورت تصویری برای شما عزیزان آماده دانلود کردیم. شما هم اکنون می‌توانید مجموعه نوحه و مداحی محرم ۹۲ از حاج محمود کریمی به صورت تصویری از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:54 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 28771
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content