دانلود بازی Asterix Total Retaliation – اندروید



جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان geme-music-movie...... و آدرس gameto00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

Asterix Total Retaliation نام بازی بسیار محبوب و خاطره انگیز است که توانسته خود را در جمع محبوب ترین بازی های سایت گوگل پلی جای دهد وبه معروفیتی بزرگ دست یابد. داستان بازی مربوط به حمله گروهی از دشمنان به یک روستا کوچک است که در آن چند قهرمان نیز زندگی می کنند و زمانی که دشمنان می خواهند وارد دهکده شوند این قهرمانان اجازه ای به سربازان دشمن نداده و جلوی آن ها را می گیرند. در بازی Asterix Total Retaliation وظیفه شما این است که سریعا گروهی از این قهرمانان را جمع کرده و به کمک روستاییان بروید. البته تا حد امکان سعی کنید تا با قرار دان تله های مختلف آن ها را به دام بیاندازید و از رویارویی مستقیم بپرهیزید زیرا ممکن است تلفات بسیار زیادی دهید.

در این بازی چندین شخصیت فوق العاده محبوب و دوست داشتنی قرار دارند که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر بازی می شوند و در کنار بخش داستانی فوق العاه زیبا و گیم پلی بی نظیر می توانند ساعت ها گیمر ها را مشغول بازی کنند. در بازی Asterix Total Retaliation نیاز دارید تا با خوردن معجون انرژی از دست رفته را باز گردانید زیرا هرچه تعداد دشمنان بیشتر شود انرژی سربازان نیز کمتر می شود در نتیجه نیاز استت تا انرژی را برای نبرد های بیشتر بازگردانید . در زمان حمله دشمنان صحنه های کارتونی و خنده داری نمایش داده می شود که نشان می دهد در نبرد های تن به تن پیروز شده اید یا شکست خورده اید که این صحنه ها زیبایی های خاصی به بازی می دهند. هم چنین در این بازی نیز می توان از قدرت خدایان برای حمله و نابودی رومیان استفاده کرد. در بازی Asterix Total Retaliation باید سعی کنید تا تمام شخصیت ها را در آن پیدا کنید و همراه خود وارد نبرد با رومیان کنید.

برای دانلود بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

حجم فایل : 37.81 مگابایت

دانلود بازی با لینک مستقیم از سرور سایت

تصویری از محیط بازی

پسورد فایل : www.freegames.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 27 آبان 1392برچسب:, ] [ 16:50 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1