جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان geme-music-movie...... و آدرس gameto00.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 دانلود بازی Angry Brids Star Wars برای جاوا

دانلود بازی Angry Brids Star Wars برای موبایل جاوا

بالاخره نسخه جدید بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان بازی Angry Birds Star Wars برای گوشی های جاوا هم منتشر شد. همانگونه که با angry birds space انقلابی در بازی انگری بردز بود، این بازی هم انقلاب عظیمی در این بازی ها به راه انداخته است. به نظر می رسد پس از انتشار بازی های الکس شگفت‌انگیز و خوک‌های بد، این بار قرار است پرندگان خشمگین در لباس جنگ ستارگان به مبارزه با خوک ها بروند.

این سری از بازی جذابیت خاصی را به خود افزوده است و از داستان پر ماجرائی برخوردار می باشد که دارای بیش از ۸۰ مرحله مختلف و متنوع و افزوده شدن پرندگان بیشتر با قابلیت ها و قدرت کاری را به عمل آورده تا شما را نیز میخکوب خود کند! فرصت تجربه ی این بازی را بر روی گوشی های جاوا نیز از دست ندهید.این بازی برای گوشی های جاوای با رزولوشن ۲۴۰×۳۲۰ مناسب می باشد. شما هم اکنون می توانید بازی Angry Brids Star Wars برای جاوا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:53 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

دانلود برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران 92 93 برای موبایل جاوا و اندروید

 

 

دانلود برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۹۳ برای موبایل جاوا و اندروید

| تغییرات فدراسیدن در برنامه ها و هم چینین تاریخ و زمان رقابت های لیگ برتر بروز رسانی شد … |

 

برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۹۳ ( لیگ برتر سیزدهم ) را برای امروز آماده دانلود کرده ایم، این برنامه قابلیت اجرا بروی گوشی های با سیستم عامل جاوا ، آندروید ، آیفون ، و کلیه کتابخوان های الکترونیکی را دارا می باشد. شما هم اکنون می توانید برنامه لیگ برتر فوتبال ایران ۹۲-۹۳ برای موبایل با فرمت جاوا و اندروید را دانلود بفرمایید.


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:51 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود انیمیشن Brave 2012   انیمیشن شجاع با دوبله فارسی گلوری

 

دانلود انیمیشن Brave 2012 با دوبله فارسی گلوری

با کیفیت ۷۲۰ HD اختصاصی از یاس دانلود

 

نام انگلیسی : انیمیشن Brave

نام فارسی : انیمیشن شجاع – دلیر

ژانر :  ماجرایی | خانوادگی

سال انتشار : ۲۰۱۲

لینک : IMDB

مدت زمان : ۹۳ دقیقه

حجم : ۷۰۲ مگابایت

کیفیت :  HD 720p  (بسیار عالی)

اسکرین شات: دارد

دو زبانه  ( فارسی  و انگلیسی )
دوبله گلوری 

 

خلاصه داستان انیمشن Brave 2012 :  شاهزاده ای به نام مریدا که علاقه ای به ازدواج ندارد ، اما مادر او اصرار دارد  ، مریدا تصمیم میگیرد که کاری کند که این ازدواج سر نگیرد و سرنوشت خودش را تعیین کند نه …


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:49 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2013   آپدیت آفلاین کاسپراسکای 16 تیر 92

 

دانلود آپدیت آفلاین Kaspersky 2013 – آپدیت آفلاین کاسپراسکای

تاریخ ۱۶ تیر ۹۲

 

آپدیت آفلاین Kaspersky رو به دلیل نیاز شما کاربران عزیز در سایت قرار دادیم. Kaspersky یکی از غول های امنیتی جهان می باشد که طرفداران بسیار زیادی در تمامی نقاط جهان دارد.یکی از ایراداتی که این شرکت و تمامی نرم افزار های منتشر شده از طرف این شرکت این است که آپدیت ها و بروزرسانی هایی که می بایست از طرف سرور های این شرکت در اختیار کاربران قرار می گیرد دارای حجم بسیار زیادی است که کاربران مخصوصا در ایران به علت کندی شدید اینترنت با مشکلات زیادی مواجه می شوند.

امروز از وب سایت یاس دانلود برای شما عزیزان آپدیت آفلاین کاسپراسکای را قرار داده ایم. با استفاده از فایل آپدیت آفلاین کاسپراسکای می توانید نرم افزارهای Internet Security،Antivirus،Pure را براحتی آپدیت نمایید. خاصیت این نوع آپدیت این است که این فایل ها را می توانید برای خود نگه دارید و در سیستم های زیادی مورد استفاده قرار دهید و با اگر ویندوز سیستم شما مشکل پیدا کرد براحتی آن را بروز رسانی نمایید.و پس از آن با چند کیلوبایت دریافت از خود سرور کاسپراسکای کاملا سیستم خود را بروز نگه دارید. شما هم اکنون می توانید آپدیت آفلاین Kaspersky یا کاسپراسکای را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:48 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود تم بسیار زیبا و دیدنی Win7Charm برای ویندوز 7

 

امروز تم بسیار جذاب و دیدنی Win7Charm مخصوص ویندوز سون ۷ رو برای شما عزیزان آماده دانلود کردم. شما می توانید هم اکنون این تم زیبا را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:47 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

دانلود مجموعه تم های انگری بردز برای ویندوز 7   Angry Birds Skin Pack 1.0

.

 امروز برای شما کاربران عزیز مجموعه تم های پرندگان عصبانی مخصوص ویندوز هفت ۷ رو آماده دانلود کردم. توسط این نرم افزار شما می توانید ویندوز سون خود را به طور کامل به بازی پرطرفدار پرندگان خشمگین تبدیل کنید! این اسکین پک به صورت یک فایل Install می باشد. شما هم اکنون می توانید مجموعه تم و پوسته بازی انگری برد را برای ویندوز های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی به صورت رایگان از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

 

تصاویر بیشتر در ادامه …

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:45 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

 

دانلود Aostsoft All Document Converter Professional 3.8.9 نرم افزار تبدیل اسناد

 

دانلود Aostsoft All Document Converter

نرم افزار تبدیل اسناد

 

Aostsoft All Document Converter Pro یک مبدل حرفه ای و آسان فایل های اسنادی میباشد. این برنامه تواناای تبدیل دسته ای فایل های آفیس,پاورپوینت,اکسل,پی دی اف,تکست و HTML را دارا میباشد. سرعت تبدیل این برنامه بسیار بالا میباشد و کیفیت فایل های خروجی به طور قابل توجهی بالا میباشد. این برنامه قابلیت تبدیل تصاویر با کیفیت بالا را دارا میباشد. گستردگی فرمت های پشتیبانی شده این نرم افزار هر آنچیزی که برای تبدیل فایل های اسنادی احتیاج خواهید داشت برایتان فراهم خواهد کرد. هم اکنون می توانید فرمت های پشتیبانی شده این برنامه و دانلود نرم افزار Aostsoft All Document Converter Professional را از سایت یاس دانلود در ادامه مطلب مشاهده نمایید.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:41 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
 
دانلود بازی ماشین جنگی تخته گاز
 
Gas Guzzlers Extreme یک بازی جدید در سبک ماشین سواری مسابقه ای جنگی است که در سال ۲۰۱۳ توسط Iceberg Interactive ساخته و توسط شرکت Gamepires برای پلتفرم کامپیوتر عرضه شده است . دوست دارید حس نفرت خود را خالی کنید؟ دوست دارید با تمام سرعت به ماشین های دیگه بزنید؟ دوست دارید هیجان واقعی را تجربه کنید؟ همه این ها برای شما با بازی Gas Guzzlers Extreme به واقعیت تبدیل میشود. این بازی یک بازی زیبا در سبک ماشین سواری جنگی است که میتوانید لذت رانندگی و کشت و کشتار با ماشین را در جاده ها طولانی تجربه کنید. وقتی شما باری اولین بار وارد محیط بازی میشوید احساس میکنید که یک راننده حرفه ای هستید و وقتی چند باری پشت سر هم بمیرید دوست دارید کل سیستم و گیم پد خود را نابود کنید.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:39 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

|دانلود فیلم هندی Akaash Vani 2013 با لینک مستقیم|

 

akaash vani 13540843100 دانلود فیلم هندی Akaash Vani 2013

 

ژانر : رمانتیک
تاریخ انتشار : 2013
کیفیت : WEBRip
زبان : هندی
فرمت : mkv
حجم : 700 مگابایت
امتیاز : 5.4/10
کارگردان : Luv Ranjan
بازیگران : Nushrat Bharucha, Kiran Kumar, Gautam Mehra
داستان فیلم در مورد دختر و پسری به نام آکاش و وانی است که هردو هدف مشترکی دارند ؛ رسیدن به دانشگاه بزرگ دهلی نو. ولی وقتی آنها با همدیگر آشنا می شوند زندگیشان تغییر می کند..

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:36 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]

دانلود بازی رزیدنت اویل 6 ، نسخه کرک شده بلک باکس

Resident Evil 6 - BlackBox Repack

 

 

 

 

بازی Resident Evil 6 جدیدترین نسخه از مجموعه بازی های رزیدنت اویل است. بعد از ناکامی نسخه پنجم این بازی و نارضایتی طرفداران آن، کمپانی Capcom سرانجام نسخه ششم این بازی را با تغییرات گسترده ارائه کرده است.

 

شاید بتوان گفت نسخه 6 بازی رزیدنت اویل حاوی تمام جذابیت های نسخه های قبلی است. این نسخه دارای 3 روال داستانی متفاوت است که توسط شخصیت های اصلی آن یعنی Leon ، Chris و Jake روایت میشود. این 3 روال داستانی در نقاط مختلف اما در یک زمان اتفاق می افتند. به این ترتیب شما به عنوان بازیکن میتوانید کنترل بازی را توسط هر یک از این شخصیت ها به دست گرفته و بازی را با 3 داستان مختلف به اتمام برسانید.

 

اما این همه ماجرا نیست! اگر شما بتوانید هر 3 روال مختلف داستان را به اتمام برسانید، روال داستانی جدیدی با حضور شخصیت محبوب بازی های Resident Evil یعنی Ada در اختیار شما قرار خواهد گرفت. شخصیت Ada قبلا در نسخه های 2 و 4 این بازی هم وجود داشت و اتفاقا طرفداران خاص خود را دارد.

 


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 29 آبان 1392برچسب:, ] [ 15:36 ] [ محمدامین کارگر-محمدحسین دهقان ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 11 صفحه بعد
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 70
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 28777
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

Alternative content